پربازدیدترین اخبار
دکتربت شکن: بانک مدیون بازنشستگان و پیشکسوتان است
همه کارکنان شاغل در بانک، مدیون بازنشستگان و خدمات گذشته آنان هستند و کارهای مفیدی که انجام شده، نشاتگرفته از زحمات، برنامهها و اقدامات مؤثر گذشتگان است.
به گزارش خبرنگار ما، دکتر بتشکن مدیرعامل بانک با بیان این مطلب در نشستی با حضور اعضای کانون بازنشستگان و برخی از کارکنان بازنشسته و پیشکسوتان بانک، اظهار داشت: خشنودیم که امروز در خدمت بازنشستگان و پیشکسوتانی هستیم که هریک با بیش از 30 سال تجربه، دارای کولهبار ارزشمندی هستند که باید استفاده کنیم.
وی گفت: سپاس ما از بازنشستگان به این دلیل است که زمینه خدمت را برای ما فراهم کردهاند و امیدواریم بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم. دکتر بتشکن، اعتبار و خوشنامی بانک را یک سرقفلی دانست و افزود: این اعتبار بهراحتی حاصل نشده و زنجیره کارکنان و مدیران گذشته و حال بانک در این اعتبار نقش دارند. مدیرعامل بانک گفت: نتیجه فعالیت صادقانه کارکنان و مدیران بازنشسته، کسب اعتبار مناسب برای بانک است که این اعتبار دایم درحال استمرار است و باید تقویت شود و هنر کارکنان و مدیران امروز، تقویت این اعتبار و انتقال آن به نفرات بعدی است.
وی خاطرنشان کرد: نکتهای که خیلی مهم است و در بانک با آن مواجه هستیم، جوان بودن کارکنان و مدیران است و نکته اساسی، امید داشتن این قشر به آیندهشان است؛ بنابراین کارکنان باید بدانند که بانک مسکن فقط به 30 سال خدمتشان در بانک فکر نمیکند، بلکه به آینده بعد از آن هم توجه دارد و برایش برنامه دارد. وی افزود: انتظار ما از بازنشستگان این است که بهعنوان شبکه حمایتکننده از بانک عمل کرده و اخبار مثبت و انرژی مثبت را در سطح شبکه بانک منتشر کنند.
در ادامه نشست، شیرمحمدی رییس هیاتمدیره کانون بازنشستگان و اعضای هیاتمدیره به خدماتی که همکاران بازنشسته درسالهای گذشته برای بانک در مقاطع مختلف انجام دادهاند اشاره کرده و درخصوص انتقال تجربه به کارکنان و کمک به بانک مطالبی ارایه کرد.
براساس این گزارش، هر یک از اعضای هیاتمدیره نیز ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست، بازنشستگان را پیشکسوت و فرهیختگان بانک برشمردند و بر استفاده از تجربه بسیار ارزشمند این همکاران تاکید کردند.
آخرین بروزرسانی 1394/7/26 وی گفت: سپاس ما از بازنشستگان به این دلیل است که زمینه خدمت را برای ما فراهم کردهاند و امیدواریم بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم. دکتر بتشکن، اعتبار و خوشنامی بانک را یک سرقفلی دانست و افزود: این اعتبار بهراحتی حاصل نشده و زنجیره کارکنان و مدیران گذشته و حال بانک در این اعتبار نقش دارند. مدیرعامل بانک گفت: نتیجه فعالیت صادقانه کارکنان و مدیران بازنشسته، کسب اعتبار مناسب برای بانک است که این اعتبار دایم درحال استمرار است و باید تقویت شود و هنر کارکنان و مدیران امروز، تقویت این اعتبار و انتقال آن به نفرات بعدی است.
وی خاطرنشان کرد: نکتهای که خیلی مهم است و در بانک با آن مواجه هستیم، جوان بودن کارکنان و مدیران است و نکته اساسی، امید داشتن این قشر به آیندهشان است؛ بنابراین کارکنان باید بدانند که بانک مسکن فقط به 30 سال خدمتشان در بانک فکر نمیکند، بلکه به آینده بعد از آن هم توجه دارد و برایش برنامه دارد. وی افزود: انتظار ما از بازنشستگان این است که بهعنوان شبکه حمایتکننده از بانک عمل کرده و اخبار مثبت و انرژی مثبت را در سطح شبکه بانک منتشر کنند.
در ادامه نشست، شیرمحمدی رییس هیاتمدیره کانون بازنشستگان و اعضای هیاتمدیره به خدماتی که همکاران بازنشسته درسالهای گذشته برای بانک در مقاطع مختلف انجام دادهاند اشاره کرده و درخصوص انتقال تجربه به کارکنان و کمک به بانک مطالبی ارایه کرد.
براساس این گزارش، هر یک از اعضای هیاتمدیره نیز ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این نشست، بازنشستگان را پیشکسوت و فرهیختگان بانک برشمردند و بر استفاده از تجربه بسیار ارزشمند این همکاران تاکید کردند.