تازه های اخبار تازه های اخبار

بانک مسکن استان آذربایجان شرقی با مسئولین شرکت های برون سپاری، در زمینه پیگیری و وصول مطالبات تشکیل جلسه داد.

نشست بانک مسکن با شرکت های برون سپاری پیگیری و وصول مطالبات معوق

معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی طی نشست های جداگانه ای با شرکت های مطالبات غیرجاری روستائی، موانع و راهکارهای وصول مطالبات روستایی را بررسی نمودند.
در این جلسات 3 روزه که با حضور مدیران شرکت های برون سپاری، روسای دوایر سیستمها و پیگیری و وصول مطالبات مدیریت و روسای 45 شعبه از شعب استان، در مجتمع آموزشی شهید بهشتی تبریز و سالن جلسه مدیریت برگزار شد، مسائل و موانع موجود بررسی شد و راهکارهای موثر برای رفع آن ها و تسریع در روند عملکرد شرکت های برون سپاری مطرح گردید. در این جلسات حسین رضایی معاون اداری و پشتیبانی مدیریت طی سخنانی به اهمیت وصول مطالبات اشاره کرد و گفت: ارزانترین منبع برای جذب منابع صفر درصدی وصول مطالبات معوق بوده که باعث جلوگیری از قفل شدن منابع بانک و به چرخه درآمدن مجدد منابع مذکور می شود و همزمان قدرت تسهیلات دهی بانک نیز افزایش می یابد. معاون اداری و پشتیبانی مدیریت شعب استان به عملکرد شرکت های برون سپاری پرداخت و گفت: سه شرکتی که با بانک مسکن در استان همکاری می کنند جزو 10 شرکت برتر در کشور بوده که شرکت آرمان گستر با کسب رتبه چهارم در کشور بهترین عملکرد را در استان دارد بنابراین از عملکرد مطلوب این شرکت تشکر و قدردانی نمود و ادامه داد علارغم انتخاب شرکت های سه گانه جزو 10 شرکت برتر کشور، وصول 13/4 درصدی معوقات برای استان قابل قبول نبوده و فعالیت بیشتر شرکت ها را در این زمینه می طلبد. وی خواست وضعیت آمارهای موجود در زمینه وصول مطالبات معوق در استان از خط راست به خط شیب دار نزولی حداکثری تبدیل شود. رضایی انسجام و صمیمیت بین شرکت و شعب مربوطه را یکی از عوامل موفقیت در زمینه وصول مطالبات مطرح نمود و گفت: با ارتباط مفید و صمیمی و پیگیری مستمر و متعهدانه می توان گام های مثبت زیادی را در زمینه وصول مطالبات برداشت و عملکرد بهتری را در این خصوص رقم زد. وی تنها عامل تحقق اهداف وصول مطالبات توسط شرکت ها و شعب مربوطه را پیگیری، پیگیری و پیگیری عنوان کرد و از شرکت ها خواست با جدیت و تلاش بیشتر به ادامه کار بپردازند و با پرهیز از روزمره گی و با بکارگیری شیوه های نوین و تازه، رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف ترسیم شده بکار برده و از این طریق باعث درآمدزایی برای شرکت و بانک شوند. رضایی خطاب به روسای شعب حاضر نیز متذکر شد: برون سپاری به معنی عدم پیگیری مطالبات توسط همکاران شعب نیست بلکه همکاران باید به اندازه وسع خود با توان وافر به پیگیری های خود ادامه دهند و در ارزیابی عملکرد خود موثر واقع شده و نمره قابل قبول دریافت نمایند. معاون اداری و پشتیبانی مدیریت در پایان سخنان خود از دایره پیگیری و وصول مطالبات خواست تا همیشه ارزیابی مستمر شرکت های طرف قرارداد را در دستور کار خود داشته باشند.
آخرین بروزرسانی 1398/5/1