تازه های اخبار تازه های اخبار

تجلیل از عملکرد شایسته روابط عمومی مدیریت شعب استان فارس

مدیر شعب استان فارس با حضور در دایره روابط عمومی از عملکرد شایسته همکاران این دایره تجلیل نمود. علی کمالی با ابراز خرسندی از تثبیت جایگاه مدیریت فارس طی هشت دوره ارزیابی عملکرد ، فعالیت های روابط عمومی را از مهمترین عوامل رسیدن به اهداف عنوان نمود.

 

تجلیل از عملکرد شایسته روابط عمومی مدیریت شعب استان فارس

 

 

 

       مدیر شعب استان فارس با حضور در دایره روابط عمومی از عملکرد شایسته همکاران این دایره تجلیل نمود.

علی کمالی با ابراز خرسندی از تثبیت جایگاه مدیریت فارس طی هشت دوره ارزیابی عملکرد ، فعالیت های روابط عمومی را از مهمترین عوامل رسیدن به اهداف عنوان نمود.

وی همچنین زحمات بی شایبه همکاران روابط عمومی را ستودنی دانست و افزود : فعالیت های روابط عمومی در تمامی کارکرد مدیریت قابل احساس می باشد و ارتقاع ارتباطات برون و درون سازمانی بانک مرهون تلاش های کارکنان این حوزه می باشد.

 سید امین سپهرتاج کارشناس روابط  عمومی مدیریت فارس ضمن تشکر از حمایت تمامی همکاران به خصوص مدیر شعب استان، گفت : در این دایره سعی شده همیشه نقش پل ارتباطی میان همکاران و افراد خارج از بانک به خوبی ایفا گردد و به مشکلات احتمالی و بحران های پیش رو با دید خلاقانه نگاه شود.

کارشناس روابط عمومی مشتری مداری را نه فقط شعار بلکه یک رکن اصلی در سازمان ها و ادارات عنوان نمود و  داشتن دید حرفه ای و کارشناسانه  به روابط عمومی را در هموار ساختن راه های رسیدن به اهداف سازمان مهم دانست.

سید امین سپهرتاج همچنین فعالیت های عمده روابط عمومی را در سه کلمه اغناع ، اقنای و ترغیب شرح داد و در این خصوص افزود : غنی بودن به مسایل سازمان ، قانع سازی و ترغیب مشتریان به اهداف بانک از مولفه های ضروری در برنامه ریزی های روابط عمومی می باشد/ف

آخرین بروزرسانی 1397/7/24