نمایش اخبار
دکتر بتشکن در مراسم معارفه مدیر امور پشتیبانی و ساختمان:
هدف از هر انتصاب جدید ایجاد تغییر و تحول ارزشآفرین است
هدف از هر انتصاب جدید در سطح مدیران، ایجاد تغییر و تحول ارزشآفرین در راستای اهداف بانک با رعایت صلاح و صرفه آن است.
به گزارش خبرنگار ما، دکتر محمدهاشم بتشکن مدیرعامل بانک این مطلب را در مراسم معرفی مرتضی صالحی بهعنوان مدیر امور پشتیبانی و ساختمان با حضور اعضای هیات مدیره، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، مشاور مدیرعامل در امور انسانی و تعدادی از روسای ادارات و همچنین کارکنان ادارات تجهیز و پشتیبانی و ساختمان عنوان کرد و افزود: تغییر ارزشآفرین تغییری است که منافع بانک و ذینفعان آن یعنی کارکنان را در پی داشته باشد.
وی با اشاره به اهمیت حوزه پشتیبانی در تمامی سازمانها تصریح کرد: خاکریز دوم یا سوم هر سازمانی حوزه پشتیبانی آن است و اهمیت این حوزه نیز برای مدیران ارشد بانک ثابت شده است چراکه بدون همراهی و حمایت این حوزه تقریباً هیچ کاری پیش نخواهد رفت بنابراین بهطور حتم هیات مدیره زحمات کارکنان این حوزه را میبیند و قدردان آن است.
دکتر بتشکن ادامه داد: کارایی، اقتصادی بودن، اتمام کار در زمان مناسب و برآورد صحیح طرحها و هزینه اجرایی آن، بازبینی و بازمهندسی ماموریتهای این حوزه و افزایش همافزایی مثبت با شرکتهای تابعه فعال بانک در حوزه ساختوساز باید سرلوحه اقدامات مدیریت عالی حوزه ساختمان باشد.
وی، شان و جایگاه اداره ساختمان را نظارت مؤثر بر امور ساختمانی و تسهیل روند اجرایی آن در مدیریتها عنوان کرد و افزود: حوزه ساختمان بانک باید ضرورت وجودی خود را ثابت کرده و سپس نیازها و ملزومات اجرایی و وظایف و فعالیتهای خود را تعریف کند.
مدیرعامل بانک تصریح کرد: نتیجه عملکرد حوزه ساختمان و مهندسی نماد و هویت بیرونی بانک را به دنبال دارد و این مهم است که وجهه بیرونی بانک چگونه ارایه شود و وظیفه سنگینی را بر دوش این حوزه از بانک میگذارد.
دکتر بتشکن یکی از مهمترین وظیفه حوزه ساختمان را تهیه فهرست اموال سنددار بانک و تعیین ارزش اسمی آن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از طرحهای آتی بانک انتشار اوراق صکوک بر اساس اموال سنددار بانک است بنابراین باید وضعیت تمامی ساختمانهای بانک از نظر متراژ و ارزش اسمی آنها تعیینتکلیف شده و همواره گزارش بهروز آن برای تصمیمگیریهای کلان در دسترس هیات مدیره بانک قرار داشته باشد.
وی شناسایی و فروش ساختمانهای مازاد بانک را مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه 25 درصد شعب استیجاری هستند در صورت فروش ساختمانهای مازاد بانک ضمن رفع این مشکلات به افزایش سرمایه بانک نیز کمک خواهد شد.
اجرای مصوبات هیات مدیره در حوزه تجهیز و پشتیبانی، رعایت شاخصهای سلامت کاری در قالب یک نظام اطمینانبخش معقول در این حوزه، ایجاد شاخصهای عملکردی با هدف ارزیابی سود ـ هزینه، درونی کردن حوزه تطبیق، مدیریت بودجه و نظارت دقیق بر پروژهها، ایجاد نظام و چارچوب مشخص برای روند برونسپاری امور، ایجاد نظام ارزیابی شرکتهای ارایه کنندگان خدمات به بانک، رفع مشکلات اسناد مالکیت املاک ملکی بانک، تعیین و تکلیف تراکم فرمانیه و رفع مشکلات کارکنان نیرویهای شرکتی از دیگر مواردی بود که مدیرعامل بانک در این مراسم برآنها تاکید کرد.
عضو هیات مدیره:
قانونمندی و قراردادهای شفاف اصول حاکم بر حوزه تجهیز و پشتیبانی است
همچنین جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره در این مراسم گفت: در سالهای اخیر جهتگیری اصلاحی، قانونمندی، هدفمندسازی و انعقاد قراردادهای شفاف و روشن همواره بر حوزه تجهیز و پشتیبانی بانک حاکم بوده و کارهای بزرگ و خاصی در این حوزه انجام شده است.
وی یکی از مهمترین کارهای حوزه تجهیز و ساختمان را راهاندازی شعب جدید عنوان کرد و افزود: ساخت و راهاندازی شعب بالای یک هزار متر زیربنا بر عهده اداره ساختمان بوده و شعب با متراژ کمتر از یک هزار متر به مدیریتها واگذار شده اما نظارت آن همچنان بر عهده این اداره است.
عضو هیات مدیره، نمای درونی و بیرونی شعب را مهم دانست و گفت: با توجه به تاثیر وضعیت ساختمانی شعب در جذب منابع و مشتریان جدید، در اداره ساختمان بازسازی شعب با بررسی همهجانبه بر اساس میزان تاثیرگذاری آن در این حوزه صورت میگیرد.
وی ادارات تجهیز و پشتیبانی و ساختمان را پیشقراولان بانک عنوان کرد و افزود: این دو اداره از پرکارترین بخشهای بانک محسوب شده و نتایج اقدامات آنها به کل شبکه بانک تسری پیدا میکند.
مدیر امور پشتیبانی و ساختمان:
هیاتهای اندیشهورز با هدف ارایه طرحهای نو در حوزه تجهیز و پشتیبانی تشکیل شده است
در ادامه مرتضی صالحی مدیر امور پشتیبانی و ساختمان تشکیل هیاتهای اندیشهورز با هدف ارایه ایده و طرحهای نو برای تمامی بانک را اولین اقدام در این مدیریت عنوان و تصریح کرد: هدف این است که کارکنان ادارات تجهیز و پشتیبانی و ساختمان علاوه بر وظایف جاری خود برای بهبود فرآیند کاری در تمامی حوزههای بانک ایده و طرحهای جدید ارایه کنند.
وی پس از تشریح ساختار سازمانی مدیریت امور پشتیبانی و ساختمان ادامه داد: برنامههای مدیریت پشتیبانی در سه حوزه کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت تقسیم شده که ساماندهی ادارات و تسریع در انجام امور بانک در حوزه کوتاهمدت، بررسی اقدامات در سطح کلان جزو برنامههای میانمدت و نقشآفرینی در حوزه مسکن کشور در بخش برنامههای بلندمدت تعریف شده است.
صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه باید بانک مسکن در حوزه مسکن کشوری حضور چشمگیر و تاثیرگذاری داشته باشد وجود ظرفیتهایی از جمله کارکنان تحصیلکرده، علاقهمند و بیحاشیه در بخش تجهیز و پشتیبانی این امکان را میسر خواهد کرد.
وی با توجه به حساسیت فعالیتها در حوزه تجهیز و پشتیبانی و وجود سلامت کاری در این بخش، توجه بیشتر به این حوزه را خواستار شد.
از سوی رییس اداره کل ساختمان صورت گرفت
تشریح اقدامات و عملکرد حوزه ساختمان
همچنین در این مراسم داود محمدی رییس اداره کل ساختمان گزارشی از مهمترین اقدامات این اداره را ارایه کرد.
طراحی و بازسازی ساختمانهای اداری بانک، برنامهریزی برای راهاندازی فضای بانکداری شرکتی و موزه بانک و احداث شش شعبه جدید در سطح کشور از جمله اقداماتی بود که محمدی آنها را عنوان کرد.
رییس اداره کل ساختمان در خصوص وضعیت اموال مازاد بانک گفت: آمار اموال مازاد بانک در هر دو بخش ملکی و تملیکی به تفکیک هر استان مشخص شده و در حال حاضر 116 مورد مزایده فروش وجود دارد که در سال جاری چهار مرحله مزایده برای پنج مورد برگزار شده است.
وی، پیگیری اسناد مالکیت تکبرگی را مهم عنوان کرد و افزود: این طرح بهتازگی آغاز شده و بهطورجدی و مستمر در حال پیگیری رفع مشکلات سند و پایان کار املاک بانک هستیم.
محمدی، از پیادهسازی طرح بازسازی جدید برای 10 شعبه و طرح قدیمی برای 52 شعبه، استقرار سامانه دسترسی دیجیتال به اطلاعات ساختمانی، مطالعه آماری تحلیلی بر روی بازسازی شعب بر اساس جذب منابع، تهیه دفترچه استاندار نوین معماری بر اساس شعبه انتخابی هر مدیریت، تکمیل تابلوها برای بیش از 1100 شعبه، تهیه دیزل ژنراتورهای بانک برای تمامی شعب مرکزی و ساختمانهای اداری، بهکارگیری انرژیهای نو در ساختمانهای مدیریتها و برنامهریزی برای فروش کلی یا واحدی پروژههای نیلو پارک و باغ سیاوش ارومیه بهعنوان سایر برنامههای اجرایی و یا در حال اجرا در اداره کل ساختمان نام برد.
سرپرست اداره کل تجهیز و پشتیبانی:
کاهش هزینهها و مشکلات اجرایی، مزیت برگزاری مناقصه عمومی پروژهها است
در ادامه غلامرضا هروی سرپرست اداره کل تجهیز و پشتیبانی از برگزاری مناقصه عمومی پروژه گاهشمار رومیزی بهعنوان یک اقدام موفقیتآمیز در سال جاری یاد کرد و افزود: برای اولین بار در بانک این طرح بهطور موفقیتآمیزی پیادهسازی و مقرر شد با توجه به مزیتهای آن سایر حوزههای دارای قابلیت برگزاری مناقصه شناسایی و این اقدام برای آنها نیز انجام شود.
برگزاری 55 مناقصه به ارزش 603 میلیارد ریال، پرداخت 935 میلیارد ریال برای 277 مورد قرارداد منعقده، پرداخت مبلغ 1254 میلیارد ریال برای صورتحساب 643 مورد، 1071 مورد خرید به مبلغ 116 میلیارد ریال، ثبت 85 درصد خریدها در سامانه «ستاد» دولت با هدف افزایش شفافیت و سلامت کاری، چاپ مطبوعات و دستهچک به ارزش 3800 میلیارد ریال، ثبت 165 هزار پلاک اثاثیه به ارزش 522 میلیارد ریال و 4122 مورد پلاک به ارزش 66 میلیارد ریال در سال جاری از اقدامات حوزه تجهیز و پشتیبانی بود که هروی آنها را برشمرد.
وی در خصوص ارایه خدمات حملونقل و جابجایی در بانک گفت: در حوزه خدمات خودرویی 37 هزار مورد ماموریت درونشهری، 1035 مورد برونشهری و 33 مورد برونسپاری شده که به شدت هزینه کاهش یافته است.
سرپرست اداره کل تجهیز و پشتیبانی با اشاره به برونسپاری امور چاپی بانک آن را مهم و از لحاظ هزینه به صرفه و نفع بانک دانست.
سه میلیون و هشتصد و نود و شش هزار مورد توزیع نامهها، مرسولات و مطبوعات در سطح ادارات مرکزی و شعب تهران، ارتباط تلفنی بیش از یک میلیون تماس در ساختمانهای مرکزی بانک از طریق دایره تلفنخانه، ارایه امور خدماتی به 67 هزار مترمربع زیربنا در ادارات مرکزی توسط نیرویهای شرکت خدمات پشتیبانی، ایجاد باجه مستقل اداره پست در ساختمان فردوسی و مسوولیت کمیته سبز در بانک دیگر مواردی بود که هروی عنوان کرد.
وی در پایان سخنان خود نیاز به ایجاد فضای جدید برای نگهداری اسناد مهم بانک به دلیل تکمیل ظرفیت این فضا را از مهمترین مشکلات حوزه تجهیز و پشتیبانی برشمرد.
در ادامه این مراسم محمدحسن مهدوی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست با قدردانی از زحمات مسوولان و کارکنان حوزه تجهیز و پشتیبانی و ساختمان سلامت کاری در این حوزهها را مهم عنوان کرد.
همچنین معاونان و تعدادی از روسای دوایر ادارات ساختمان و تجهیز و پشتیبانی برخی مشکلات و پیشنهادهایی را در حوزه تجهیز و ساختمان ارایه کردند.
بر اساس این گزارش مدیرعامل و هیات همراه از اداره کل حسابرسی داخلی واقع در ساختمان ارمغان نیز بازدید کردند.
آخرین بروزرسانی 1395/10/14 وی با اشاره به اهمیت حوزه پشتیبانی در تمامی سازمانها تصریح کرد: خاکریز دوم یا سوم هر سازمانی حوزه پشتیبانی آن است و اهمیت این حوزه نیز برای مدیران ارشد بانک ثابت شده است چراکه بدون همراهی و حمایت این حوزه تقریباً هیچ کاری پیش نخواهد رفت بنابراین بهطور حتم هیات مدیره زحمات کارکنان این حوزه را میبیند و قدردان آن است.
دکتر بتشکن ادامه داد: کارایی، اقتصادی بودن، اتمام کار در زمان مناسب و برآورد صحیح طرحها و هزینه اجرایی آن، بازبینی و بازمهندسی ماموریتهای این حوزه و افزایش همافزایی مثبت با شرکتهای تابعه فعال بانک در حوزه ساختوساز باید سرلوحه اقدامات مدیریت عالی حوزه ساختمان باشد.
وی، شان و جایگاه اداره ساختمان را نظارت مؤثر بر امور ساختمانی و تسهیل روند اجرایی آن در مدیریتها عنوان کرد و افزود: حوزه ساختمان بانک باید ضرورت وجودی خود را ثابت کرده و سپس نیازها و ملزومات اجرایی و وظایف و فعالیتهای خود را تعریف کند.
مدیرعامل بانک تصریح کرد: نتیجه عملکرد حوزه ساختمان و مهندسی نماد و هویت بیرونی بانک را به دنبال دارد و این مهم است که وجهه بیرونی بانک چگونه ارایه شود و وظیفه سنگینی را بر دوش این حوزه از بانک میگذارد.
دکتر بتشکن یکی از مهمترین وظیفه حوزه ساختمان را تهیه فهرست اموال سنددار بانک و تعیین ارزش اسمی آن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه یکی از طرحهای آتی بانک انتشار اوراق صکوک بر اساس اموال سنددار بانک است بنابراین باید وضعیت تمامی ساختمانهای بانک از نظر متراژ و ارزش اسمی آنها تعیینتکلیف شده و همواره گزارش بهروز آن برای تصمیمگیریهای کلان در دسترس هیات مدیره بانک قرار داشته باشد.
وی شناسایی و فروش ساختمانهای مازاد بانک را مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه 25 درصد شعب استیجاری هستند در صورت فروش ساختمانهای مازاد بانک ضمن رفع این مشکلات به افزایش سرمایه بانک نیز کمک خواهد شد.
اجرای مصوبات هیات مدیره در حوزه تجهیز و پشتیبانی، رعایت شاخصهای سلامت کاری در قالب یک نظام اطمینانبخش معقول در این حوزه، ایجاد شاخصهای عملکردی با هدف ارزیابی سود ـ هزینه، درونی کردن حوزه تطبیق، مدیریت بودجه و نظارت دقیق بر پروژهها، ایجاد نظام و چارچوب مشخص برای روند برونسپاری امور، ایجاد نظام ارزیابی شرکتهای ارایه کنندگان خدمات به بانک، رفع مشکلات اسناد مالکیت املاک ملکی بانک، تعیین و تکلیف تراکم فرمانیه و رفع مشکلات کارکنان نیرویهای شرکتی از دیگر مواردی بود که مدیرعامل بانک در این مراسم برآنها تاکید کرد.
عضو هیات مدیره:
قانونمندی و قراردادهای شفاف اصول حاکم بر حوزه تجهیز و پشتیبانی است
همچنین جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره در این مراسم گفت: در سالهای اخیر جهتگیری اصلاحی، قانونمندی، هدفمندسازی و انعقاد قراردادهای شفاف و روشن همواره بر حوزه تجهیز و پشتیبانی بانک حاکم بوده و کارهای بزرگ و خاصی در این حوزه انجام شده است.
وی یکی از مهمترین کارهای حوزه تجهیز و ساختمان را راهاندازی شعب جدید عنوان کرد و افزود: ساخت و راهاندازی شعب بالای یک هزار متر زیربنا بر عهده اداره ساختمان بوده و شعب با متراژ کمتر از یک هزار متر به مدیریتها واگذار شده اما نظارت آن همچنان بر عهده این اداره است.
عضو هیات مدیره، نمای درونی و بیرونی شعب را مهم دانست و گفت: با توجه به تاثیر وضعیت ساختمانی شعب در جذب منابع و مشتریان جدید، در اداره ساختمان بازسازی شعب با بررسی همهجانبه بر اساس میزان تاثیرگذاری آن در این حوزه صورت میگیرد.
وی ادارات تجهیز و پشتیبانی و ساختمان را پیشقراولان بانک عنوان کرد و افزود: این دو اداره از پرکارترین بخشهای بانک محسوب شده و نتایج اقدامات آنها به کل شبکه بانک تسری پیدا میکند.
مدیر امور پشتیبانی و ساختمان:
هیاتهای اندیشهورز با هدف ارایه طرحهای نو در حوزه تجهیز و پشتیبانی تشکیل شده است
در ادامه مرتضی صالحی مدیر امور پشتیبانی و ساختمان تشکیل هیاتهای اندیشهورز با هدف ارایه ایده و طرحهای نو برای تمامی بانک را اولین اقدام در این مدیریت عنوان و تصریح کرد: هدف این است که کارکنان ادارات تجهیز و پشتیبانی و ساختمان علاوه بر وظایف جاری خود برای بهبود فرآیند کاری در تمامی حوزههای بانک ایده و طرحهای جدید ارایه کنند.
وی پس از تشریح ساختار سازمانی مدیریت امور پشتیبانی و ساختمان ادامه داد: برنامههای مدیریت پشتیبانی در سه حوزه کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت تقسیم شده که ساماندهی ادارات و تسریع در انجام امور بانک در حوزه کوتاهمدت، بررسی اقدامات در سطح کلان جزو برنامههای میانمدت و نقشآفرینی در حوزه مسکن کشور در بخش برنامههای بلندمدت تعریف شده است.
صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه باید بانک مسکن در حوزه مسکن کشوری حضور چشمگیر و تاثیرگذاری داشته باشد وجود ظرفیتهایی از جمله کارکنان تحصیلکرده، علاقهمند و بیحاشیه در بخش تجهیز و پشتیبانی این امکان را میسر خواهد کرد.
وی با توجه به حساسیت فعالیتها در حوزه تجهیز و پشتیبانی و وجود سلامت کاری در این بخش، توجه بیشتر به این حوزه را خواستار شد.
از سوی رییس اداره کل ساختمان صورت گرفت
تشریح اقدامات و عملکرد حوزه ساختمان
همچنین در این مراسم داود محمدی رییس اداره کل ساختمان گزارشی از مهمترین اقدامات این اداره را ارایه کرد.
طراحی و بازسازی ساختمانهای اداری بانک، برنامهریزی برای راهاندازی فضای بانکداری شرکتی و موزه بانک و احداث شش شعبه جدید در سطح کشور از جمله اقداماتی بود که محمدی آنها را عنوان کرد.
رییس اداره کل ساختمان در خصوص وضعیت اموال مازاد بانک گفت: آمار اموال مازاد بانک در هر دو بخش ملکی و تملیکی به تفکیک هر استان مشخص شده و در حال حاضر 116 مورد مزایده فروش وجود دارد که در سال جاری چهار مرحله مزایده برای پنج مورد برگزار شده است.
وی، پیگیری اسناد مالکیت تکبرگی را مهم عنوان کرد و افزود: این طرح بهتازگی آغاز شده و بهطورجدی و مستمر در حال پیگیری رفع مشکلات سند و پایان کار املاک بانک هستیم.
محمدی، از پیادهسازی طرح بازسازی جدید برای 10 شعبه و طرح قدیمی برای 52 شعبه، استقرار سامانه دسترسی دیجیتال به اطلاعات ساختمانی، مطالعه آماری تحلیلی بر روی بازسازی شعب بر اساس جذب منابع، تهیه دفترچه استاندار نوین معماری بر اساس شعبه انتخابی هر مدیریت، تکمیل تابلوها برای بیش از 1100 شعبه، تهیه دیزل ژنراتورهای بانک برای تمامی شعب مرکزی و ساختمانهای اداری، بهکارگیری انرژیهای نو در ساختمانهای مدیریتها و برنامهریزی برای فروش کلی یا واحدی پروژههای نیلو پارک و باغ سیاوش ارومیه بهعنوان سایر برنامههای اجرایی و یا در حال اجرا در اداره کل ساختمان نام برد.
سرپرست اداره کل تجهیز و پشتیبانی:
کاهش هزینهها و مشکلات اجرایی، مزیت برگزاری مناقصه عمومی پروژهها است
در ادامه غلامرضا هروی سرپرست اداره کل تجهیز و پشتیبانی از برگزاری مناقصه عمومی پروژه گاهشمار رومیزی بهعنوان یک اقدام موفقیتآمیز در سال جاری یاد کرد و افزود: برای اولین بار در بانک این طرح بهطور موفقیتآمیزی پیادهسازی و مقرر شد با توجه به مزیتهای آن سایر حوزههای دارای قابلیت برگزاری مناقصه شناسایی و این اقدام برای آنها نیز انجام شود.
برگزاری 55 مناقصه به ارزش 603 میلیارد ریال، پرداخت 935 میلیارد ریال برای 277 مورد قرارداد منعقده، پرداخت مبلغ 1254 میلیارد ریال برای صورتحساب 643 مورد، 1071 مورد خرید به مبلغ 116 میلیارد ریال، ثبت 85 درصد خریدها در سامانه «ستاد» دولت با هدف افزایش شفافیت و سلامت کاری، چاپ مطبوعات و دستهچک به ارزش 3800 میلیارد ریال، ثبت 165 هزار پلاک اثاثیه به ارزش 522 میلیارد ریال و 4122 مورد پلاک به ارزش 66 میلیارد ریال در سال جاری از اقدامات حوزه تجهیز و پشتیبانی بود که هروی آنها را برشمرد.
وی در خصوص ارایه خدمات حملونقل و جابجایی در بانک گفت: در حوزه خدمات خودرویی 37 هزار مورد ماموریت درونشهری، 1035 مورد برونشهری و 33 مورد برونسپاری شده که به شدت هزینه کاهش یافته است.
سرپرست اداره کل تجهیز و پشتیبانی با اشاره به برونسپاری امور چاپی بانک آن را مهم و از لحاظ هزینه به صرفه و نفع بانک دانست.
سه میلیون و هشتصد و نود و شش هزار مورد توزیع نامهها، مرسولات و مطبوعات در سطح ادارات مرکزی و شعب تهران، ارتباط تلفنی بیش از یک میلیون تماس در ساختمانهای مرکزی بانک از طریق دایره تلفنخانه، ارایه امور خدماتی به 67 هزار مترمربع زیربنا در ادارات مرکزی توسط نیرویهای شرکت خدمات پشتیبانی، ایجاد باجه مستقل اداره پست در ساختمان فردوسی و مسوولیت کمیته سبز در بانک دیگر مواردی بود که هروی عنوان کرد.
وی در پایان سخنان خود نیاز به ایجاد فضای جدید برای نگهداری اسناد مهم بانک به دلیل تکمیل ظرفیت این فضا را از مهمترین مشکلات حوزه تجهیز و پشتیبانی برشمرد.
در ادامه این مراسم محمدحسن مهدوی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست با قدردانی از زحمات مسوولان و کارکنان حوزه تجهیز و پشتیبانی و ساختمان سلامت کاری در این حوزهها را مهم عنوان کرد.
همچنین معاونان و تعدادی از روسای دوایر ادارات ساختمان و تجهیز و پشتیبانی برخی مشکلات و پیشنهادهایی را در حوزه تجهیز و ساختمان ارایه کردند.
بر اساس این گزارش مدیرعامل و هیات همراه از اداره کل حسابرسی داخلی واقع در ساختمان ارمغان نیز بازدید کردند.