تازه های اخبار تازه های اخبار

در مدیریت خراسان رضوی بررسی شد

چگونگی رفع مشکلات پایانه های فروشگاهی

به منظور رفع مشکلات پایانه های فروشگاهی،نشستی با حضور سیدمهدی موسوی فرد معاون مالی و فناوری استان، ، نمایندگان شرکت پرشین و پارسیان در محل مدیریت برگزار شد.

در این نشست که رییس دایره سیستم ها،‌ نماینده IT حوزه حراست ، تعدادی از رؤسای شعب استان و کارشناس بازاریابی مدیریت نیز حضور داشتند معاون مالی و فناوری مدیریت با اشاره به این نکته که ‌ پایانه های فروشگاهی یکی از ابزارهای مهم و مناسب جهت جذب و حفظ مشتری است اظهار داشت :‌

به تعدادی از دارندگان این پایانه ها که مشتریان هدف نیز می باشند باید به صورت خاص و ویژه نگاه شده و خدمات بهتری به آنان ارایه شود. وی افزود: جمع آوری پایانه های کم کار در اولویت قرار داردو توصیه می شود که در هنگام بازاریابی،امکان سنجی مشتری با دقت و وسواس بیشتری انجام پذیرد.

در ادامه جلسه هر یک از مسؤولین شعب به طرح مشکلات، نارضایتی های مشتریان و پیشنهادات شعبه از قبیل کندی روند نصب، کمبود رُل، سرکشی های نامنظم و ارسال پیامک برای مشتریان کم کار تا قبل از جمع آوری،‌ امکان انتقال وجه، ‌امکان مغایرت گیری جهت تراکنش های ناموفق و اختصاص هدایای متنوع تر جهت پذیرندگان پرداختند.

سپس نورسته نماینده شرکت پرشین با تاکید بر این نکته که از ابتدای سال 92 نرم افزار جدیدی بر روی دستگاه های castell نصب شده که کیفیت آن ها تا 70% افزایش یافته است افزود: تحویل رُل کاغذ به دارندگان پوزهای فروشگاهی براساس فرمول کلی هر 100 تا 120 تراکنش می باشد که از لحاظ اجرا بین 60-80 تراکنش انجام می گیرد و همچنین ثبت اطلاعات حداقل 48 ساعت زمان لازم دارد. وی افزود: طبق اظهار نظر مشتریان، علت کم کاری دستگاه های پوز فروشگاهی 80% از پذیرندگان وضعیت نامناسب اقتصادی و کسادی بازار می باشد و بین 15 تا 25 هر ماه، جهت مشتریان کم کار از طریق شرکت پیامک ارسال می شود.

در ادامه دهقان نماینده شرکت پارسیان اظهار داشت: هنگام تحویل هر دستگاه به پذیرنده،‌ خلاصه ای از خدمات این پایانه ها در قالب یک بروشور تحویل مشتریان می شود. وی به روند طولانی نصب دستگاه های پوز اشاره و افزود: به طور متوسط معمولاً نصب هر دستگاه 15 روز زمان می برد.

در خاتمه این نشست کارشناس بازاریابی استان ضمن استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادات تمامی همکاران، از نمایندگان شرکت ها و همکاران خواست که همه ماهه علل کم کاری پایانه ها و دلایل عدم استفاده از دستگاه ها را از مشتریان جویا شده و به مدیریت اعلام نمایند. ضمناً هرگونه شکایتی که پذیرندگان دارند با دلایل مستند به مدیریت اعلام شود.

آخرین بروزرسانی 1394/5/4