تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر لرستان در جلسه ارزیابی عملکرد گفت:

توجه به همه آیتم های ارزیابی عملکرد ملاک ارتقاء و کسب درجه شعب

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان دومین همایش ارزیابی عملکرد مدیریت لرستان با حضور مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان معاون ایشان و مسئولین دوایر و شعب خرم آباد برگزار شد .
مرتضی دهداری زاده ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور همکاران در این همایش ارتقاء عملکرد در شاخص های ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال 1399 مرهون تلاش جمعی و همدلی همکاران در شعب استان و برنامه ریزی و پشتیبانی همکاران ستاد مدیریت دانست . دهداری زاده گفت در بحث ارزیابی عملکرد باید تجزیه و تحلیل کاملتری انجام بدهیم همانطور که در جلسه امروز هم سعی خواهیم نمود بر اساس همین روال پیش برویم ،همکاران ما در ستاد بعد از ارائه گزارش های ارزیابی عملکرد به این مدیریت در هر دایره بصورت تخصصی در حوزه فعالیت خود به تجزیه و تحلیل شاخص های ارزیابی عملکرد پرداخته و با برگزاری جلسات متعدد به یک جمع بندی در تجزیه و تحلیل آماری عملکرد شش ماهه نخست رسیده ایم که امروز بطور کامل به اطلاع خواهد رسید . مدیر شعب استان لرستان در ادامه گفت :شعب برای گرفتن درجه و ارتقاء جایگاه در بحث ارزیابی عملکرد باید به همه شاخص های ارزیابی عملکرد توجه نموده و نقش یک شاخص را کم رنگتر نکنند. در شعب بزرگ ما کارهای بسیار مهمی صورت گرفته و همکاری و همدلی همه همکاران در این بحث باعث کاهش چشمگیر مطالبات در بخش های پیگیری شده توسط همکاران شده است پس تیم بودن و کار تیمی انجام دادن حتماً منجر به نتایج مورد انتظار خواهد شد. در کار تیمی ضرر و نفع برای همه می باشد و این فکر که اقدامات ما نتایج مثبت برای مدیریت دارد غلط است اگر هم عملکرد مثبتی از انجام کار های تیمی عاید ما شود برای همه است حتی شعبی که پایین ترین رتبه را در ارزیابی عملکرد کسب کرده اند در موفقیت کلی این استان نقش داشته اند پس تیمی فکر کرده و تیمی پیش برویم . وی افزود :این مدیریت برای عملکرد بهتر در سه ماهه پایان سال با هم فکری دو کمیته بازاریابی و و وصول مطالبات که هر کمیته بصورت جدا گانه و تخصصی در حوزه فعالیت خود شعب را رصد کرده و مشکلات را از طریق مدیریت پیگیری خواهند نمود در شعب هم با مشارکت همه همکاران شبکه های بازاریابی و وصول مطالبات تحت نظارت رئیس و معاون هر شعبه تشکیل و در فرصت باقی مانده تا پایان سال سعی شود عملکرد شعب و مدیریت را ارتقاء دهیم . دهداری زاده در ادامه گفت :در بحث تکریم ارباب رجوع تجارب ما نشان می دهد هر گاه تفکر نگاه از بالا به همکاران در شعب غالب گردید روحیه خدمت به مشتریان که تنها سرمایه این بانک و بهترین محصول ما نسبت به رقبا است را کاهش می دهد و در این شرایط بازار رقابتی که در سیستم بانکی وجود دارد از دست دادن مشتریان لطمات جبران ناپذیری به ما خواهد زد لذا از همه روسای شعب خواهش میکنم سعی کنید روحیه مشارکت و همدلی را درشعب تقویت نموده تا مشکلاتی هم که حتماً در مسائل داخلی هر سازمانی وجود دارد به مشتریان که صاحبان و سرمایه اصلی بانک ما هستند انتقال پیدا نکند . مدیر شعب استان افزود با توجه به وضعیت کنونی کشور و درگیری با پاندمی کویید 19 و مشکلات پیش روی ما و شما و سعی بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصاً در این موج سوم که منجر به تعطیلی و شیف بندی شعب ما گردید متاسفانه در روی روند مثبت شعب ما تاثیر منفی گذاشته و به نظر می رسد سرعت ما را در دستیابی به اهداف کند کرده از روسای محترم شعب خواهش میکنم با برنامه ریزی و کنترل دقیق آمار بصورت روزانه و مدیریت کردن شعبه و همکاران از مسیر دستیابی به اهداف خصوصاً در این سه ماهه پایانی سال خارج نشویم نکته مهم دیگر در این شرایط و با توجه به کمتر شدن بازدید های شعب و دیدار حضوری با شما به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی سعی کنیم ارتباط با مدیریت و مشورت در انجام امور را از طریق ارتباط های غیر حضوری و مجازی بیشتر کرده تا بتوانیم همچون سالهای گذشته در پایان سال با کارنامه ای درخشان آخرین سال قرن را به خاتمه برسانیم . در ادامه داریوش عالی پور معاون مدیریت شعب لرستان ضمن تشکر از حضور خارج از وقت اداری همکاران گفت با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و بحث ارزیابی عملکرد سال 99 نیاز به تشکیل این جلسه احساس می شد تا بتوانیم با برنامه ریزی و رصد عملکرد خود تا این لحظه و دریافت تجزیه و تحلیل به هنگام آمارها و ارائه تصویری شفاف از وضعیت شعب تحت پوشش ،شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهبرد ها و مشاورهای لازم به شعب برای تحقق اهداف عالی بانک گام برداریم . عالی پور گفت هدف از برگزاری جلسات بررسی ارزیابی عملکرد را بالا بردن سطح آگاهی کارکنان و رفع ابهام و به روز کردن اطلاعات دانست و گفت کارمند بانک مسکن باید با اشراف بر بخشنامه ها و ایجاد ارتباط موثر ،تسریع در سرویس دهی ،شناسایی نیاز ها و خواسته های مشتریان به شناسایی بازار به ویژه بازار مسکن بپردازند. معاون مدیریت شعب استان گفت:در بحث جذب منابع و وصول مطالبات کار باید بصورت تیم پیگیری شود و همه کارکنان در انجام مسئولیت های خود فعال باشند از ابزارهایی که در دست داریم مانند حساب رها 2 ،طرح مرابحه دو و یک ،حساب جوانان و سایر محصولات بانک نهایت استفاده را ببریم در بحث تبلیغات محیطی بنر ها و طرح هایی که از مرکز فرستاده می شوند و بر اساس وحدت رویه در همه شعب سراسر کشور اجرا می شوند را نصب نموده و از فضای تبلیغاتی موجود و در اختیار خودمان نهایت استفاده را ببریم ،بزرگترین سرمایه ما بعد از نیروی انسانی شاغل در بانک ،مشتریان ما می باشند باید به عنوان یک کارمند بانک از روابط عمومی قوی برخوردار باشیم و بتوانیم رضایت خاطر مشتریان بانک را در بحث تکریم ارباب رجوع جلب نماییم . وی در پایان سخنان خود گفت شعب با توجه به تجزیه و تحلیل اماری که همکاران ما در ستاد مدیریت با توجه به حوزه فعالیت خود و نتایج ارزیابی عملکرد بدست امده از شعب در زمینه های مختلف ارائه نموده اند در جهت تحقق اهداف گام برداشته تا انشاءالله در پایان سال شعبه ای نداشته باشیم که نتوانسته باشد اهداف خود را محقق کند .
آخرین بروزرسانی 1399/10/29