تازه های اخبار تازه های اخبار

بازدید مدیر امور استانها و بازاریابی از شعب شهرستان بابل

با هدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی ،محمود لاری دارابی مدیر امور استانها و بازاریابی با همراهی مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران از شعب شهرستان بابل بازدید نمودند .

مصطفی تقوی مدیر شعب مازندران در این بازدید به ارایه گزارش عملکرد از وضعیت مدیریت و شعب تحت پوشش پرداخت و اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند متعال و شعار توکل ، تدبیر و تلاش و با تکیه بر رهنمودهای ارزشمند مدیران ارشد بانک جهت تحقق اهداف بانک بیش از پیش موفق عمل نماییم .

تقوی در ادامه خاطر نشان کرد: مدیریت مازندران از جمله مدیریتی بوده که درده دوره متوالی ارزیابی عملکرد توانسته جایگاه سبز را اختیار نماید و در ارزیابی عملکرد منتهی به اسفند97 شعبه هشتم کشور(چمستان) شعبه و یازدهم کشور(رویان)  و شش شعبه از 100 شعبه برتر کشور مربوط به مدیریت مازندران بوده است و 39شعبه(74درصد)  از 53شعبه دارای جایگاه سبز بوده است.

محمود لاری دارابی مدیر امور استانها و بازاریابی ،ضمن تجلیل از عملکرد مدیریت مازندران به جهت کسب رتبه دوم کشور در دهمین دوره ارزیابی عملکرد  و کسب موفقیتهای حاصله ، با بیان اینکه این توفیقات نشان دهنده تلاش همکاران مازندران بوده که با ابزارهای موجود توانسته موفق عمل نمایند که بسیار ارزشمند است، دربخشی از رهنمودهای خود خاطر نشان کرد:

مدیر امور استانها و بازاریابــی بــا تاکید بر توجه و تقویت عوامل سود آور و درآمد زای بانک افزود : یکی از عوامل موثر در سود آوری بانک توسعه و گسترش خدمات کارمزد محور منجمله  صدور ضمانتنامه  می باشد که انتظار میرود شعب در اینخصوص با استفاده از ظرفیتهای موجود  اقدامات ویژه ای را معمول دارند.

لاری ، ارتباط با مشتریان VIP ، تکریم مشتریان ، سرعت ارایه خدمات را از عوامل موثر در جذب و نگهداری مشتریان برشمرد و افزود : با توجه به اینکه رونق بخش مسکن موتور محرک بخشهای دیگر اقتصادی جامعه می باشد لذا می توان با توجیه مشتری در این خصوص و و فواید سپرده گذاری در بانک به دلیل بهبود فضای کسب و کار در دیگر صنوف مرتبط با بخش مسکن نسبت به جذب مشتریان و حفظ منابع نزد بانک اقدام نمود.

لاری با تاکید بر موضع ارزیابی عملکرد افزود : باید دلایل عدم توفیق شعب از حضور در منطقه سبز عملکردی و ارتقای درجه  شعب را شناسایی و نسبت به برطرف نمودن و اتخاذ راهکارهای  مطلوب جهت بهبود در شاخصهای مربوطه اقدام نمایند.

مدیر امور استانها و بازاریابی به جانشین پروری در شعب اشاره نمود و افزود : آموزش نیروی انسانی بسیار حایز اهمیت می باشد که باید دانش کار و تجارب مکتسبه نسل به نسل در بانک انتقال یابد تا بانک همواره از نیروهای با دانش کاری بالا و مسیولیت پذیر بهره مند گردد.

 

لاری ادامه داد: مهمترین اصل در وصول مطالبات پیشگیری است که در این خصوص اعتبار سنجی صحیح و دقت در دریافت وثایق از امور مهم بوده و این امر باید به منظور پیشگیری از ایجاد مطالبات معوق ،در زمان صحیح و مناسب یعنی زمان اعطای تسهیلات صورت گیرد

ایشان وصول مطالبات معوق را از اولویتهای اصلی بانک برشمردند و افزودند: همه باید در راستای تحقفق اهداف ابلاغی در این بخش  با رصد مستمر عملکرد شعبه  تلاش نمایند و بر شناسایی دلایل افزایش مطالبات و لزوم پیگیری پروندههای معوق با استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود  بمنظور  کاهش حجم مطالبات بانک تاکید کرد.

 

شایان ذکر است مواردی چون پرستاری از  مشتریان ، بازاریابی مستمر ،رعایت آراستگی شعب ، حرکت به سمت دانش محوری و به روز بودن تمامی همکاران از آمارهای شعب ، از دیگر رهنمودهای مدیر امور استانها و بازاریابی در این بازدید بوده است
آخرین بروزرسانی 1398/4/13